IT Support

Dynamik tilbyder effektiv og kompetent IT Support i forbindelse med vores produkter og løsninger.

E-mail support

Dynamik står klar til at hjælpe dig med din e-mail løsning. Vi yder support, når du har brug for det, uanset om det er opsætning af e-mail konti, løsning af indgående eller udgående mail problemer, eller hjælp til at håndtere spam. Vi sikrer, at din kommunikation fungerer gnidningsløst og professionelt.

Fjernsupport og problemløsning

Skulle du opleve problemer med et af dine produkter hos os, tilbyder Dynamik fjernsupport. Med et værktøj som TeamViewer, kan vi hurtigt og effektivt tilslutte os din enhed og afhjælpe eventuelle problemer. Dette giver en smidig og nem løsning, der mindsker nedetid og sikrer, at din virksomhed fortsætter med at køre som den skal.

Brugerhåndtering og adgangskontrol

At administrere brugerkonti og adgangsrettigheder kan være en udfordring. Dynamik er her for at hjælpe. Vi kan assistere med oprettelse, ændring og sletning af brugerkonti samt håndtering af adgangsrettigheder, så du kan være sikker på, at de rigtige personer har adgang til de nødvendige ressourcer, og at din virksomheds informationer forbliver sikre.

Dynamik App™

Hent vores smarte app ned og hav det hele samlet ét sted.

Med Dynamik App kan du opdatere dit website og se statistikker altid.

Opret og rediger nyheder, projekter og galleri
Opdater dine sociale medier
Se statistikker

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Hvordan kontakter jeg Dynamik?

Dynamik kan altid kontaktes skriftligt via vores e-mail support@dynamik.dk. Vores telefontid er mandag - torsdag fra 8:00 - 16:00 og fredag fra 8.00 - 16.00

Hvem har gratis support?

Alle vores kunder får gratis support, så længe de har aktive løsninger hos os. Vi mener, at kundesupport er en vigtig del af den service, vi tilbyder, og vi er altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer - Hos Dynamik kan du forvente en vestjysk tilgang!

Hvordan arbejder Dynamik?

Dynamik arbejder tæt sammen med hver enkelt kunde for at forstå deres unikke behov og mål. Vi udvikler skræddersyede hjemmesider og marketingstrategier, der kombinerer vores dygtighed inden for dataanalyse og vores kreativitet for at levere effektive resultater.

Hvad er den gennemsnitlige produktionstid for et projekt?

Produktionstiden for et projekt varierer afhængigt af projektets omfang og kompleksitet. Vi stræber efter at levere kvalitetsarbejde inden for rimelige tidsrammer og vil altid kommunikere tidsforventningerne fra starten af projektet. I gennemsnit har vi en produktionstid på 2 - 4 uger afhængigt af projekts størrelse og omfang.

Hvordan sikrer Dynamik kvaliteten af deres arbejde?

Dynamik sikrer kvaliteten af vores arbejde gennem vores omfattende erfaring, tekniske kompetencer og dedikation til kontinuerlig læring. Vi holder os opdaterede med de nyeste tendenser inden for digital marketing og bruger moderne, effektive værktøjer for at levere det bedste resultat. Yderligere, har vi et tæt samarbejde med Erhvervsakademi Sydvest, hvor vi underviser og konstant bliver udfordret på vores faglige kompetencer, hvilket sikrer, at vi altid er på forkant med den nyeste viden inden for vores felt.

Hvad gør Dynamik for at beskytte min data?

Vi værdsætter og beskytter din data. Vi er forpligtet til at overholde alle gældende love om databeskyttelse og følger bedste praksis for at sikre, at din information altid er sikker og beskyttet.

Få et uforpligtende tilbud

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vælg en ekspert

Som fast EASV Education Partner og Google Partner er vi de rette eksperter.

Danmarks bedste support

Vi mener helt klart at vi giver vores kunder den allerbedste support

Tilfredse kunder

Det er ikke for sjov, at vi leverer de bedste produkter til de bedste priser.